To była najlepsza decyzja mojego życia!




Dzisiaj postanowiłam się z Tobą podzielić moimi przeżyciami z wczorajszego dniaJ
Dlaczego? Bo ten dzień był dla mnie wyjątkowy, ważny, ale czy radosny…? Po części na pewno!


Dokładnie rok temu, 21 marca czyli w pierwszy dzień wiosny, odbyła się premiera mojej książki „Dziewczyna w trampkach”. Doskonale pamiętam te emocje, nieprzespaną noc i podróż do Inowrocławia, aby odebrać pierwsze egzemplarze. To było niezapomniane uczucie! Przede wszystkim niedowierzenie, że spełniłam swoje największe marzenie. A przecież tyle osób śmiało mi się w twarz na wieść o moich planach…
JA jednak się nie poddałam, zawalczyłam i dzisiaj wiem, że stworzenie świata Dziewczyny w trampkach  to była NAJLEPSZA DECYZJA W MOIM ŻYCIU!





Oczywiście nie było łatwo… Ten projekt wymagał i w dalszym ciągu wymaga ode mnie ciągłej walki, pokonywania swoich barier, co w efekcie wprowadza olbrzymi stres. Ale mimo tych wszystkich porażek, jakie mogłabym jeszcze tutaj dodać, w końcu czuję, że to co robię ma sens, że moje działania przekazują innym wartość! I o to właśnie chodziło!


Występując wczoraj przed dziesiątkami kobiet sukcesu, z dumą prezentowałam moją „Dziewczynę w trampkach”. Opowiadałam im nie tylko o mojej książce, ale i o współpracy z młodzieżą, o projekcie. Każda z nich patrzyła na mnie z podziwem, a zarazem niedowierzeniem.   
Śmiało można powiedzieć, że to był MÓJ dzień – niekończące się życzenia, pochwały, wiara w dalszy rozwój, zaśpiewane wspólnie STO LAT, piękne kwiaty…


Prawdziwe urodziny, w których brakowało jednak jednego -  ramienia najbliższych, którzy staliby tuż obok ciesząc się razem ze mną…


PS Sto lat Dziewczyno w trampkach! Oby nigdy nie zabrakło Tobie odwagi w podążaniu za głosem sercaJ  


Opublikuj na:

Komentarze

1 komentarze:

  1. Świetnie, podziwiam ludzi, którzy dokonują takich rzeczy, dla mnie napisanie książki to naprawdę wielka sprawa! Będę zaglądać na bloga, zapraszam również do mnie www.milkowomi.blogspot.com Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń