Każdy z nas jest motylem...



Kiedy początkowo porównano mnie do motyla, rozbawiło mnie to. Jednak zagłębiając się bardziej w temat uświadomiłam sobie, że właśnie taka jestem – barwna, pełna życia, szalona, z niesamowitą odwagą do zdobywania świata.
Ale nie tylko ja taka jestem…! Taka też jesteś Ty! Każdy dorosły, szczęśliwy, pewny swoich możliwości człowiek, jest właśnie takim motylem, który potrafi latać i czerpać radość z życia.
Zanim jednak nim się stanie, musi przejść cały szereg zmian (nie tylko wizualnych, a przede wszystkim tych mentalnych), aby móc pokazać światu szereg swoich barw, jakimi są nasze umiejętności.





„Kiedy rodzimy się i przechodzimy krok po kroku etapy naszego życia, nikt nie jest w stanie przewidzieć, kim będziemy. To doświadczenia życiowe bardzo często weryfikują i tworzą zasady, na których się opieramy. Dlatego właśnie MOTYL ma nierówny kształt i jest wielokolorowy.
Zarówno jego wygląd, jak i barwność świadczą o przeżytych lekcjach życia – niekiedy dobrych, pozytywnych, kolorowych, ale też ciemnych, szarych oraz ponurych. Właśnie takie zestawienia: porażek i sukcesów, smutku i radości, strachu i odwagi dostrzegamy w nim dzięki kompozycji kolorów.
Gdyby nie te wszystkie przeżycia, nie mógłby rozkwitać i latać – rozkładać swoich skrzydeł    i starać się fruwać coraz wyżej J

Taki właśnie jest motyl – taki jesteś TY!”
(więcej znajdziesz w książce „Dziewczyna w trampkach” Małgorzaty Kapuściak –http://dziewczynawtrampkach.pl/produkt/ksiazka-dziewczyna-trampkach/)

Historia Dziewczyna w trampkach udowadnia jak z niepozornej gąsienicy rozkwita barwny motyl, pewny swojej wartości. Dzieląc się z czytelnikiem swoimi doświadczeniami, porażkami oraz ciągiem licznych epizodów, ukazuje jak zbudowała w sobie siłę do walki o marzenia pokonując swoje największe bariery.
Będąc nastolatką marzyła o rzeczach, które wydawały jej się niemożliwe do zrealizowania. Kiedy mówiła o nich na głos ludzie śmiali jej się w twarz, myśląc, że ma jedynie bujną wyobraźnię. Po latach udowodniła, że nie ma rzeczy niemożliwych…
Chcesz się przekonać…?

PS Śledź jej kroki – Dziewczyna w trampkach dla wielu jest źródłem inspiracji, motywacją do działania, ale też skarbnicą wiedzy życiowej! Ona powstała z myślą o Tobie – dołącz do jej świataJ


Opublikuj na:

Komentarze

0 komentarze:

Prześlij komentarz